jag blir ett år äldre på torsdag

& jag tänker skriva en lista på allt jag önskar mig, för så många undrade .. :)
en "true match" foundation, en sån med silver lock inte rött lock
svarta jeansleggins storlek xs
pengar, runt 1000
desperate housewives säsong 3 & 4
en volym mascara
digital kamera
en vit body , från gina tricot
en tubkjol , som går under rumpan & under brösten
klämmor till mitt löshår
lösnaglar,
rött nagellack
svart nagellack
massa toffsar & hårnålar
rosa pinsett
H&M present kort,
grå fliströja ,storlek MEDIUM , den ska va för stor (a)
vita , svarta & gråa linnen från gina tricot, sånna som går under rumpan.
skinnjacka , svart från H&M
id puder ,
tiger of sweden tröja
aa , de va väl de jag kommer på just nu, :) men ja blir glad för nästan allt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0