torsdag

m, igår när jag hade varit hemma ett tag smsar alice mig , sen smsar vi ett tag & bestämmde att vi skulle träffas &sitter i typ 2 timmar och bestämmer vem som ska åka ti vem ? x) sen kom hon ti mig (aa) och ja skulle snacka med dendär jävla sociall saken typ . så alice satt & väntade på mitt rum .. det gick ganska snaabbt .vi gick ut & köpte massa godis :) sen åkte vi & träffade adam tom kevin & benjamin . men sen skulle tom & kevin på träning. så vi fick typ lite adhd damp . sen gick vi ti nån gunga i strand och gungade & åt godis och snacka lite. haha dom gunga oss så vi trillade nästan av x) sen ringde jag felix söt fett mkt (a) hahaha skönaste aså ..

adam - " haha vendela, i skolan, när du typ skulle redovisa ngting du ba , den hhär typ boken, handlar om typ , aa typ , en tjej typ . som är typ 12 & den boken är typ bra asså typ. osv haahaha

benjamin - " haha juste, men vendela kmru ihåg när du skulle redovisa en bok i skolan & du ba " typtyptyp" hela tiden. ¨

alice & vendea " ASSSSSSSGARV "

benjamin "- Vaaaaaaadå ? käften :O "

vendela " men de va ju fan exakt de han sa !? "

benjamin " ahaaa.. :$ "

hahahahhaahhah . omg :) fan va säär haha . lite kul faktiskt :)
visar nåura bilder . ciao hooooties !


mitt & alice . goooodaste

alice & vendela

adam & ngt fetto !

min äckliga hand, men ja ska ju fan få geelenaglar imorrn iaf !


:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge mig godiiiis ! :D

2009-04-03 @ 09:36:38
Postat av: adam

haha bilden me godis det ser bara rosa ut!!!;)

2009-04-04 @ 14:07:55
Postat av: adam

haha bilden me godis det ser bara rosa ut!!!;)

2009-04-04 @ 14:07:59
Postat av: adam

haha bilden me godis det ser bara rosa ut!!!;)

2009-04-04 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0